Wdrożenie nowoczesnego systemu pośrednictwa pracy doraźnej w branży HoReCa jako odpowiedź na zmiany w branży spowodowane wystąpieniem pandemii COVID-19.
Nazwa beneficjenta:
HoReCa Service M. Ross, Ł. Cieślikowski spółka cywilna
Źródło finansowania:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2014-2020
Okres realizacji:
2021-04-01 - 2022-01-31
Wydatki kwalifikowane: 392 397,55 PLN
Wydatki dofinansowane: 316 982,88 PLN
Krótki opis projektu:
Projekt jest reakcją firmy na zachodzące zmiany w branży HoReCa – sektorze, w którym Beneficjent działa od 12 lat i odgrywa ważną rolę jako wiodący Partner o zasięgu ogólnopolskim. Wystąpienie pandemii COVID-19 dla branży hotelarsko-gastronomiczno-cateringowej jest silnym ciosem i odbija się nie tylko na przychodach generowanych przez ten sektor, ale jest istotnym czynnikiem wpływającym na zmiany technicznoorganizacyjne. Celem przedsięwzięcia jest budowa systemu pośrednictw pracy doraźnej w branży HoReCa, który dzięki zastosowaniu TIK, umożliwi szybkie i efektywne kojarzenie pracodawców i pracowników. Projekt przyniesie szerokie korzyści zarówno dla samego wnioskodawcy, jak i dla sektora, w którym działa i woj. śląskiego. Cechuje go wysoki poziom innowacyjności i stanowi odpowiedź na widoczne zmiany zachodzące w rynku.
Efekty i korzyści projektu:
Wdrażane rozwiązanie pozwoli usprawnić proces odbudowy sektora HoReCa i MICE w Polsce, jak również da możliwości zarobku ogromnie poszkodowanym grupom zawodowym: kelnerom, kucharzom, barmanom, baristom czy sommelierom. Model biznesowy, który został zaprojektowany na potrzeby projektu zakłada model prowizyjny, więc mocno nadwyrężona branża nie będzie narażona na konieczność ponoszenia nieefektywnych kosztów. Rynek docelowy na pewno jest gotowy na nowoczesne rozwiązania technologiczne w dziedzinie pośrednictwa w zatrudnieniu i wyczekuje narzędzi, które usprawnią ten proces po właśnie przeżywanym kryzysie. Wdrożenie systemu niesie ze sobą wiele korzyści dodatkowych, zarówno dla samego przedsiębiorcy jak i dla rynku, na którym działa, a także rynku pracy w branży gastronomicznej, również w formie polepszenia relacji społeczność – biznes.
Stworzenie innowacyjnego i ekologicznego centrum obsługi sprzętu cateringowego i kuchennego w ramach konkursu III. Konkurencyjność MŚP dla działania: 3.2. Innowacje w MŚP